.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح امنيت اجتماعي در 12 شهر مازندران/ هشدار پلیس در آستانه چهارشنبه آخر سال
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح امنيت اجتماعی در 12 شهر در استان خبر داد و گفت: اين طرح قطعاً برای سال‌های بعدی ادامه دارد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا باقری در گفت‌وگویی با اشاره به تعامل و استفاده از سرمایه‌های عظیم اجتماعی در ارتقاً امنیت جامعه و بحث پلیس افتخاری اظهار کرد: پلیس افتخاری یکی از اقدامات و فعالیت‌های راهبردی نیروی انتظامی است که با پیگیری این کار در حال جذب افراد هستیم.

وی افزود: در تحقق برنامه‌های جامعه ‌محور پلیس، جذب پلیس افتخاری در دستور کار قرار گرفته که در این راستا شهروندان می‌توانند به‌عنوان پلیس افتخاری با مراجعه به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستا‌ن‌ها؛ با پلیس همکاری داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به پیشگیری از وقوع جرم در سطح استان گفت: یکی از اقداماتی که معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان درباره پیشگیری آسیب‌های اجتماعی یا وقوع جرم است که نیروی انتظامی مازندران به تبعیت از برنامه‌ها و راهبردهای کلان نیروی انتظامی کشور اقدامات گسترده‌ای را در این حوزه و بخش زیرساخت در نیروی انتظامی ایجاد کرد.

این مسئول ادامه داد: در مازندران اقدامات پیشگیرانه در قالب راه‌اندازی نمایشگاه‌های سیار و تبیین آسیب‌های اجتماعی اعم از مهم‌ترین آنها طلاق و اعتیاد است و یا جهت ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌های نمایشگاهی بصورت سیار را در سطح استان در حال فعالیت هستند.

باقری بیان کرد: بحث آموزش یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف مانند مواد مخدر، سرقت و سایر اقدامات است و همچنین مددکاران و مشاوران اجتماعی با حضور در مداراس، مساجد، سازمان‌ها و نهادها بخش قابل توجه‌ای آموزش‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در سال 96 مرکز مشاوره و آرامش فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران 5 هزار و 420 نفر را در حوزه‌های گوناگون اعم از مشاور خانواده، مشاور بهزیستی، مشاوره پیش از ازدواج، مشکلات و مسائل فردی اجتماعی که نیاز به آموزش داشتند، به آنان آموزش داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در سال‌جاری با برگزاری 290 جلسه آموزشی در مساجد، مدارس و کانون‌های پرورشی برای بیش از 31 هزار و 500 نفر از مردم به صورت حضوری انجام شد.

این مسئول با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال و کشف مواد محترقه در چند شهرستان به متخلفان هشدار داد و بیان کرد: کسانی که مواد محترقه را برای فروش وارد استان می‌کنند طبق قانون اینکار جرم است و با آنان بخورد جدی می‌شود و در همین راستا اقدامات کوتاه مدت و بلند مدت فرهنگی آموزشی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

باقری با بیان اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح استان گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مستمر نیروی انتظامی است که سال 96 در 12 شهرستان طرح امنیت اجتماعی اجرا شد و در این طرح توقیفات خوبی را از قبیل کشف مواد مخدر، دستگیری اراذل و اوباش که قالباً برای مردم و خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کردند را داشتیم و این طرح قطعاً برای سال‌های بعدی ادامه دارد./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.